Icke-kreativ helg

Fy skäms på mig, jag har verkligen inte gjort ett skit i helgen! Jag hade stora planer igår på att storstäda osv, men det vart inget av med nåt av det. Plockade undan Celias alla leksaker, rensade ur hennes garderob från för små kläder och sorterade in tvätten som legat en vecka (!) i garderoberna.

Idag då? Jag har slagit in julklappar och tvättat. Usch, vad lat jag har varit! Får riktigt dåligt samvete mot mig själv, för nu måste jag göra allt på tisdag istället, och då ska jag dessutom både till min extra-mormor Stina och farfar och lämna deras julklappar. Ska göra det dagen-före i år, för det brukar alltid vara så stressigt på julafton, och dom ser alltid så besvikna ut när man i princip bara sticker in huvudet, säger god jul och rusar ut igen. Så i år blir det ändring på det! Dom ska minsann få krama på Celia och prata av sig lite innan vi styr kosan mot nästa mål :P

Och nu, vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska äta glass med bananer, vindruvor och chokladsås. Det är sååååå gott!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0