Bättre än genomsnittet

Den här dagen har nog varit en av dom bättre på senare tid. Skönt det! Det var en välbehövlig dag, om man säger så.

Nu funderar jag på att koka lite fudge, eller som vi numera kallar den på jobbet; "Evas go'kola". Har jag inte berättat den historien? Kanske bäst jag gör det då ;)

Förra helgen så jobbade jag, mamma och Katja. När jag kom dit på söndag morgon så hade Katja hittat en burk med hemgjord kola i ett skåp under lördags kvällen nångång, som dom hade bjudit tanterna & gubbarna på till kaffet och såklart ätit lite av själva. Under söndagen så fortsätter vi njuta av den där otroligt goda kolan, och så gör även våra boende. Mamma misstänker att det är Eva som kokat kolan...
Så ringer mamma och pratar med Eva av nån anledning ( eller om det var Eva som ringde? ) och då säger mamma till Eva att jag vill ha det där receptet på kolan som hon kokat, varpå Eva utbrister:

"Nej! Har ni hittat den?! Den skulle ju vara till jul!!"

Jahapp. Och där har vi gott och mumsat i oss nästan alltihop ;) haha. Men gott som tusan var det, Eva! =)

Såhär tycker vi
Postat av: martina

de finns bra dagar ocksÅ! ge mig fudgen.

2008-12-06 @ 21:08:33
URL: http://sanihpani.wblogg.se
Postat av: Eva

Hahaha...det var er väl unt =) Jobbar men helg så är man värd nåt gott.

Kramen

2008-12-06 @ 21:42:12

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0