Aj, min hals...

De senaste dagarna har jag varit lite sådär småförkyld och hängig, men idag när jag vaknade var det verkligen inte roligt. Näsan var helt igentäppt och halsen tjock som jag vet inte vad. Och så rethosta på det. Hur kul kan det bli, liksom? Och så Celia är inte heller nå riktigt pigg, hon hostar och är allmänt gnällig. Hon har fått hostmedicin både igår och idag i alla fall, så vi får väl se om det hjälper eller inte. Mamma sa att hon inte hade hostat så mycket igår kväll i alla fall, men nu hostar hon då igen... Tyvärr. Det är så jobbigt när hon är sjuk, det gör ont i mamma-hjärtat!

Annars då? Vi klev upp strax efter 07:00 och sen har vi inte gjort så mycket. Ätit frukost och busat. Dom ringde från jobbet och ville att jag skulle jobba ikväll, men jag kände att jag inte orkade så jag var tyvärr tvungen att tacka nej.. Jag har ju tagit på mig att jobba imorrn, och jag vill inte behöva säga ifrån mig den turen så det är la bättre att vara hemma och försöka kurera sig riktigt.

Celia sover i alla fall nu -skönt! Hon vart så himla supergnällig, det är jobbigt att vara liten och förkyld. Bjussar på en bild från förra veckan.. hon tycker om att posera min lilla fröken :)



Såhär tycker vi
Postat av: martina

Krya på er <3

2008-12-02 @ 12:02:35
URL: http://sanihpani.wblogg.se
Postat av: Mamma

Världens goaste lilla tjej =) älskar henne av hela mitt hjärta!

Precis som jag älskar mina 2 barn=)

Kram

2008-12-02 @ 16:30:44

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0