Advents-mys

I lördagskväll när jag kom hem från jobbet vid 17:30 ca så fick jag ett ryck och storstädade hela lägenheten -dvs dammsög, skurade, dammtorkade, städade badrummet ordentligt (även fast det inte syns att det blir rent där *suck*) och flidde undan all skit som låg runtom här. Sen vart det adventspyntning. Lite stakar, nya gardiner osv. så nu är det riktigt mysigt här!
Allt utom köket då, eftersom jag inte kunde få upp kappan till mina gardiner.. Måste ha en till gardinstång först, så just nu är det bara längderna.. Ser lite sådär halvfärdigt ut, så jag tänker inte visa nån bild på köket :P
Och tyvärr glömde jag Celias julgardiner hos Anders (typiskt) så hon har inte fått upp sina än, men det är mysigt där inne i alla fall. Kolla får ni se:
 
       

Celias rum, vardagsrummet och mitt sovrum.
Jag har matchande soffkuddar, så det är myspysigt hos mig nu :)
Fast, bilden på vardagsrummet gör inte gardinera till rättvisa överhuvudtaget,
det ser mycket bättre ut in real life. Kom och kolla själv får du se?


Såhär tycker vi
Postat av: martina

jag vill komma och hälsa på dig:) jobbar du på torsdag? Msn !! puss

2008-12-02 @ 12:01:50
URL: http://sanihpani.wblogg.se

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0