Plånboken ekar

Jahapp, igår beställde jag då möblerna till nya lägenheten. Soffan som jag gått och suktat efter sååååå länge (den där svarta som jag visat bild på förut) var såklart prishöjd 2500:-. Faan vad besviken jag vart! Så vart en annan soffa nu, en bäddsoffa som kostade 1800:-.. Kanske inte världens vackraste, men den ser rätt okej ut ändå. Plus att det är ju faktiskt ganska praktiskt att  ha om jag nångång får övernattare ;)

Även en bokhylla/tvbänk beställde jag. Är egentligen inget stort fan av den sortens bokhyllor, men jag behöver förvaringsmöjligheterna som den har med lådor, hylla etc. Men nångång blir jag nog rik och kan köpa fristående bokhyllor som är snygga, plus en matchande tv-bänk. Men det får bli en senare fråga.

Slutnotan för möblerna blev i alla fall på 6100:- lite drygt, och till veckan kan jag hämta möblerna. Får se om jag kanske ringer Jysk och kollar om det går bra att jag hämtar soffan, soffbordet och bokhyllan redan nu på fredag (eftersom de fanns i deras lager) och så hämta matbordet i slutet av nästa vecka bara... Annars kommer jag ju inte kunna bo borta där på 1,5 vecka i alla fall, och det känns lite väl långt dit -tyvärr. 




                     



Såhär tycker vi
Postat av: Nette

sån soffa o tvhylla har jamed :P haha soffan ä jätte skön^^

2008-08-12 @ 08:15:24
URL: http://lijese.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0