Ojsan!

Vid 14:00 så vart Celia trött så jag la henne, och sen med tanke på den minimala dos av sömn jag fått den senaste veckan (runt 4 timmar/natt om jag haft tur..) så tänkte jag att jag skulle lägga mig också -och tvärslocknade! När Celia vaknade igen och jag hämtat upp henne så ser jag vad klockan är -17:25!!! Helt galet... så länge brukar inte Celia sova! Och av nån konstig anledning så känns det som att hon kommer vara vaken lääänge ikväll pga. att hon fick sova så länge. Brukar inte låta henne sova efter 17:00, men inte tusan kunde jag tro att hon skulle sova 3,5 timme inte!

Aja. Så är det nu i alla fall. Och för er som undrar så är mitt humör nere på botten just nu, så jag hoppas på att Celia kommer vara glad, snäll och busig hela kvällen.

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0