Med ett stort leende

Jahapp. Idag efter jobbet så for jag på ICA och handlade lite och sen när jag kom hem till min lilla lya så har det dimpt ner en avi i brevinkastet. Från Telia. Jippie tänkte jag, äntligen får jag mitt modem (om man nu ska säga äntligen? det har ju bara gått två dagar sen jag flyttade in "officiellt"). Springer tillbaka på ICA men det var bara telefonen som kom, inte modemet. Aja. Jag kan iaf surra i telefon då, man får vara glad för det lilla.

När jag kom hem till Anders så har jag fått brev från skolan. Alla mina Geriatrik-arbeten. Nervöst öppnar jag kuvertet och börjar gå igenom dem... Gissa vad? Jag fick MVG på vartenda ett!! :D Min dag är räddad!
Men jag har kommit fram till att dom inte kan ha så himla höga krav på eleverna där, för på PC hade jag kanske fått 2 MVG på dom där 10 arbetena.. men jag klagar inte. Ser ju rätt nice ut på betygsdokumentet sen till jul! :D

Nej, det var väl allt för mig just nu. Får se om jag ska försöka få tag på mamma kanske, och se om hon har lust att kika in på lägenheten min idag innan hon ska iväg på brunis. Ciao!

Såhär tycker vi
Postat av: Veronica

Grattis till betygen!! :D Jätte bra gjort!

2008-08-19 @ 17:22:49
Postat av: Eva

Jättegrattis till betygen...men jag visste ju redan att du var duktig =)

2008-08-19 @ 20:33:04

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0