Lunch-tajm

Idag var 4e dagen på Celias inskolning, och det går verkligen hur bra som helst. Hon fullkomligt skiter i mig när vi är där (nästan iaf.. ibland blir hon lite mammasjuk, men inte så mycket som jag skulle vilja :P) och busar runt med alla barnen. Idag har hon till och med gått själv flera gånger, hon börjar väl att inse att hon måste springa på bena om hon ska hinna med i de andra barnens fart :P

Vi åkte i alla fall hem därifrån för ca 1 timme sen, så idag var vi där ca 3,5 timme. Käkade frukost där och allt, men det tyckte hon nog var lite konstigt för hon var inte samma matvrak som hon brukar vara. Hon har iaf käkat lunch nu och jag har lagt ner henne så hon ska sova lite innan vi ska iväg till distraktarn. Det är ju dags för 1års vaccinationen nu.. usch, jag kommer att grina :P haha

Håller på att koka spagetti till mig själv nu, men jag börjar misstänka att den är klar så jag ska ta och slänga in köttfärssåsen i micron och sen ska jag sätta mig vid köksbordet och läsa om Skallskador tänkte jag. Ma höres!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0