Lite bilder

Jag förstår ju att ni är väldigt nyfikna på min nya lya (oj vad jag kan rimma!) så här kommer några bilder. Ska iväg och hämta bokhyllan sen idag efter Celias vaccination, så när jag skruvat ihop den och hämtat kameran hos mamma såfår ni se vardagsrummet också!

Men, med min vanliga otur så har dom väl glömt att skicka med alla skruvar eller liknande till bokhyllan, så förvänta er ingen bild än på några veckor :P


1.      2.      3. 

4.     5.     6.        


1. Köksbordet kunde jag inte ha som jag ville, för det vart för långt -tog nästan i bänkarna som är där jag stod och fotade, så det fick stå så där istället. Vart inte så himla tokigt faktiskt.

2. Köksbordet utan bordsskiva. Usch vad irriterad jag var!

3. Spis etc. Ja ni ser ju själva.

4. Min ÄCKLIGA toastol *ryser*  men nu är den faktiskt "ren" jämfört med förut. Gaaah :/

5. Jaa ni, här sover jag förtillfället. Jättebekvämt, jag lovar.

6. Handfatet lyckades jag få någorluna rent iaf, och badkaret vill jag inte ens visa upp. Kräkvarning!


Såhär tycker vi
Postat av: Marie

Vilket fint bord i rummet.. vart har du köpt det? nyfiken

2008-08-28 @ 16:13:37
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Eva Mild

Åååå...blir ju avis på gardinerna...häftiga =)

2008-08-28 @ 19:51:49

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0