Lite artig kan man ju alltid vara

Nu har jag då alltså fått mitt internet, men jag har inte haft den minsta lilla lust att uppdatera här något nu på kvällen. Har som inte så mycket att berätta om, tror jag.

Eller, det var i och för sig första föreläsningen för den här terminen idag. Sjukvård, och det var la rätt intressant. Väldigt mastigt dock, och jag kommer att få plugga häcken av mig nu i höst! Men men. Sen är jag ju klar i alla fall, och då väntar en massa jobb på mig hoppas jag :)

Jag fick f'resten en av dom bästa praktikplatserna (enligt min mening iaf)! Jag ska vara på hjärtavdelningen -yippiyaiyooo! Där händer det ju faktiskt lite grejer, hjärtstillestånd etc. så att man får vara med och se och lära sig lite. Bara ingen dör under mitt skift så är jag nöjd :P

Nej usch, jag är alldeles för trött och less för det här. Det lär väl komma nån uppdatering imorrn skulle jag tro. Night folks!


Eller ja... tillbaks till msn och massa surrande med konstiga typer ;)


Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0