Idag blir det åtta och en halv timme till

Nu är det snart dags att pallra sig iväg till jobbet då, klockan närmar sig allt för fort. Jobbar 7-16:30 idag, och jaa, som de flesta av er redan vet så hatar jag det passet mer än något annat. Hoppas i alla fall på att det är lite mer far på bygget än vad det var sist, för då var det nästintill så lite att göra att man trodde man var där för att "sitta av tiden" bara.. ungefär som en kvarsittning eller nåt. Plågsamt!

Nehej. Nu börjar jag nästan bli stressad här...vart är min barnvakt?

Såhär tycker vi
Postat av: Petra

jaha =) hur känns de liksom att flytta ifrån varandra efter så pass länge? (förlåt om jag frågar..)

2008-08-14 @ 19:00:59
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Petra

åh, jag förstår de. men, om jag får fråga, hur kunde de bli så "plötsligt". alltså, näe. de ska ju vara ni på nått sätt :)

2008-08-14 @ 19:59:17
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0