Hej Carina!

Eftersom du inte angett någon mejl eller websida på din kommentar så kommer svaret på din fråga här (har även skrivit svar på förra inläggets kommentar, men kom på att det kanske inte var så klyftigt gjort av mig).


Jo visst har jag släkt därifrån.. Farfars familj kommer därifrån (Olle Backman), men nu vet jag inte riktigt om det bor kvar några Backmans uppe där? Var ju ett par år sen det var släktträff sist (då vi var i Halån), och sedan dess har väl ytterligare några av "våra äldsta" gått bort har jag för mig.

Jaa. Vad mer kan jag säga... Är jag den du trodde? ;P

Såhär tycker vi
Postat av: matilda

hej, vad tycker du om dagens outfit?

2008-08-11 @ 21:29:32
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: Carina Vestin

Hej igen! Jamen då är det ju du som är du! Din farfar o min morfar var ju bröder då! Och, nu är det jag och min familj som bor här i Södra Halån! Välkommen att hälsa på förresten ;-)

Kanske blir det någon fler släktträff framöver? Tyckte att vi hade en ganska rolig dag alla tillsammans sist, förutom att det började regna precis när vi skulle grilla ...

Ser i din blogg att du har fått en liten tös också, vad roligt, grattis! Hon blir 4-männing då med mina töser ;-) ha det så bra iallafall,och som sagt, välkommen in om du har vägarna förbi/ Carina

2008-08-11 @ 23:11:19

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0