Ett trevligt avbrott

Fina Martina dök upp på msn så vi snackade lite om spöken och grejer (eftersom jag är fullt övertygad om att det just har spökat här!!) och sen kom vi in på utlandsresor. Vi vill åka iväg nu till våren, frågan är bara vart? Och hur mycket pengar har man hunnit spara ihop till dess? Skulle i alla fall vara jävligt kul att åka iväg!! Några tips på bra, någorlunda billiga resmål runt maj/juni nångång? Där det finns sol, såklart. Ingen snö får det finnas inom typ en radie på 300 mil eller nåt :P

Men så till mina spöken då. Jag satt här i godan ro efter att ha lagt Celia då jag plötsligt hör en duns inifrån hennes rum, låter precis som att hon lyckats ta sig över spjälsängskanten, men då jag inte hörde någon gråt eller krypande så tänkte jag inte mer på det. Går någon minut och sen hör jag samma sak igen, plus att det låter som fotsteg, men hon är fortfarande tyst (förutom den där jobbiga hostan då).
Går ytterligare några minuter och sen låter det precis som att alla tomkartonger inne i mitt sovrum flyttar på sig, går dit och kollar, men nej då, dom ligger precis som förut. Sätter mig vid datorn igen och tycker att livet är väldigt märkligt, och då hör jag ett par dunsar till och det låter precis som att nån kartong rasar. Lät även som att nån prasslade lite i sopsäcken med bäddmadrassen. Men jaa. Jag vet inte vad jag ska tro, men jag har min lilla teori om att det kanske är morfar som är här, och så har han sett att jag köpt en orkideé. För er som inte vet det så var min morfar väldigt intresserad av blommor, natur etc. så jag tänkte att han kanske försöker ta sig fram till fönstret för att kolla in den ordentligt. Det låter väl rimligt, eller hur? :)

Nej ni, nu ska jag skriva lite på mitt sjukvårdsarbete, fast att jag egentligen borde sova. Undrar f'resten om Apoteket på hammarn har öppet nåt imorrn? Skulle behöva köpa någon typ av hostmedicin till Celia för hon är så himla kraxig :/ Usch vilken dålig mamma man är, för det är väl en sån där grej man "ska" ha hemma utifall att? Men jag har ju i alla fall alvedon till 'na, och det är ju bra när hon är febrig. Nej nu börjar jag visst svamla.


Såhär tycker vi
Postat av: Marie

ja jag vet faktiskt inte.. Du kan ju alltid kolla =)

2008-08-30 @ 22:53:11
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: martina

inte dålig, bara lite glömsk kanske?;)

2008-08-31 @ 10:26:07

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0