En i raden av alla andra

Idag har jag varit trött, tröttare, tröttast. Vet inte riktigt varför egentligen, för så himla sent vart det inte igår. Misstänker dock att tröttheten och likgiltigheten jag känner just nu är pga. flytten och allt runtomkring, man är ju inte precis jättepeppad att flytta ifrån någon man varit tillsammans med i över 6 år... men men, sånt är livet.

För övrigt har jag i alla fall pratat med Jysk, så antagligen på fredag så far jag iväg och hämtar mina möbler. Eller, inte bara antagligen -jag ska hämta mina möbler på fredag, that's for sure. Allt utom matbordet och stolarna då, för det blir i slutet på nästa vecka.

Nehej ni. Här kan man ju inte sitta hela kvällen.

Såhär tycker vi
Postat av: Petra

vart är de du ska flytta?

2008-08-13 @ 21:45:04
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Denise

Var ska du flytta nånståns? :)

2008-08-14 @ 08:40:18
URL: http://dandersson.blogg.se/

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0