Bilderna finns kvar!

Anders laptop kraschade ju förut så den har varit in på service.. Härligt nog så behövde dom inte rensa hårddisken, så här bjussar jag på några härliga bilder som jag var rädd att jag förlorat!

I övrigt så hoppas jag på att jag fått mitt modem idag... om jag har tur! Men nu slutar Anders jobba så jag ska ställa mig startklar i dörren och sticka iväg på jobbet jag.. Idag avlöser vi varandra utan att knappt hinna säga hej till varann.. Lite tråkigt!

Vi hörs i kväll kanske då, om Telia lyckats gjort sitt jobb vill säga.. Och just ja, ska ringa Jysk sen idag från jobbet (om det är lugnt idag, vill säga) och prata med chefen. Jag fick ju aldrig min bokhylla i fredags, för dom hade SÅLT DEN igen (fast att jag ringde in på morgonen och kollade så att dom verkligen hade den, och han jag pratade gick t.o.m ut på lagret för att kolla så den verkligen fanns och så frågade han om jag skulle hämta den under dagen.. 2,5 timme senare är jag där, och den finns inte. JYSK JÄVLAR!). Får jag den inte hemkörd gratis så ska jag ha pengarna tillbaka till mitt konto den här veckan och sen tänker jag åka på IKEA istället. Jysk och jag har inte längre någon sund relation...


       
      


Såhär tycker vi
Postat av: martina

så jävla fin :) fina sängkläder också;)

2008-08-25 @ 21:32:03
Postat av: Nette

hm, lät ju verkligen bra ;D du få åka te sundsvall iställe, gillar jysk där ja:P hoppas de löser sig alelfll! :p

2008-08-25 @ 22:38:40
URL: http://lijese.blogg.se/
Postat av: Veronica

Åh vilka mysiga bilder!

2008-08-26 @ 01:33:54

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0