Äntligen är den här

Synd bara att den ligger omonterad på mitt vardagsrumsgolv. Ingen som vill montera bokhylla åt mig? Pretty please with sugar on top? ;)

När jag kom in på Jysk och skulle hämta hyllan + få mina pengar tillbaka (allt utom 300:- då..)  så ropar den som stod i kassan på chefen, eftersom det tydligen är han som har "kollen" ;P och då ser han först jätteförvirrad ut och sen konstaterar han lugnt och stilla "...ja men just ja! Du är ju Himalayan!". Eh, ja. Jag är Himalayan -självklart. Vad skulle jag annars vara, liksom? ;P

Funderar på att ta fram min händiga sida och montera ihop hyllan nu på en gång så man får det gjort nångång. Och sen ta en dusch. Och sen vette tusan. MSN nästa skulle jag tippa på, för har man tur finns det ju nån där som har lust att slänga några ord med en (och som jag vill prata med också.. finns ju vissa mindre önskbara kontakter, men det är ju en helt annan sak).

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0