LEGAT PÅ LATSIDAN

Ja, det kan man minst sagt säga att jag gjort nu de senaste dagarna. Har helt enkelt inte haft nån lust att uppdatera här, och det hoppas jag ni förlåter mig för!

I alla fall så var det en väldigt lyckad grillfest (så länge den varade, jag vart ju så himla trött så jag bestämde mig för att sova... på badrumsgolvet, vilket inte var så populärt).  Men kul hade jag i alla fall! Fast en sak är säker, aldrig mer p55! haha

Igår var jag i Bräcke också, himla drygt att sitta och åka dit alldeles ensam. Fick också reda på att på måndag (!) ska ansökningen till nästa termin vara inne, lite i sista minuten bara. Och idag fick jag veta att de startat upp en av kurserna jag sökt för 1 månad sen -UTAN ATT MEDDELA MIG! Jaha.. får ev. vänta ett år då innan jag får läsa den kursen, så det tar ju sitt lilla tag då innan utbildningen blir klar.

Men nu får jag lite gäster här... tårtkalas!

Såhär tycker vi

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0