GRILLFEST PÅ G

Japp, snart drar vi igång grillen. Sitter här och sörplar lite på min Cube just nu, så gott! Och fin har jag gjort mig också... så gott det gick i alla fall :P haha
Har ingen riktig lust att skriva nåt nu, men det kanske kommer nån uppdatering senare ikväll om ni har (o)tur!

Såhär tycker vi
Postat av: Johanna

Åh vad gott! Ha en härlig eftermiddag. Titta gärna in på min blogg.

2008-04-25 @ 16:04:24
URL: http://framtidstankar.blogg.se
Postat av: Jess

jao hon är sjuk :/ vet inte om hon kommer klara sig ens :( ät lite grillat från mig med :)

2008-04-26 @ 19:38:14
Postat av: Jeanette

GRATTIS!! :D :D för i da fyller du 20 haha nu få du gå på bolaget själv med;)
puss o kram!

2008-04-28 @ 10:01:24

Så, vad var det då du ville säga?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0